dimecres, 4 de juliol del 2012

Mareig electrònic

Cap emboirat

Això d'adaptar el diccionari per al Kindle m'està fent bollir les neurones —la neurona, sense exagerar, va—. Ja m'he llegit no sé quantes receptes d'eixes que sempre ho expliquen «tot» a mitges, o sense detallar concretament el que necessite: que el diccionari s'integre en el Kindle. ¡No hi ha mans! Com a llibre, la cosa sí que funciona, però no com a diccionari integrat. Demà tornaré a provar amb el Mobigen, tot i que diria que ja ho havia intentat.

Mentrestant, estic pensant que llançaré un vocabulari bilingüe de dret per a Kindle, aprofitant la fitxa que tinc sobre això. Supose que no tindrà eixida, però si ho aconseguixc, em servirà per a practicar amb el servei de publicació de Kindle.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada