dimarts, 18 d’octubre del 2022

Iŀlusions en blanc i negre

El 20 de novembre de 1975 era dijous. Eixe dia havia de començar la carrera de magisteri Toni Mollà, 🔗 segons conta en Espill d'insolències. Jo estava fent l'egb en el col·lege per a orfes Sant Vicent Ferrer de Sant Antoni de Benaixeve i mos van enviar a casa uns quants dies de festa. Em sembla que recorde que vaig vore en blanc i negre la provessó de la «ciutadania» de l'època davant del fèretre del dictador a cals meus uelos a Carcaixent. M'iŀlusionava pensar que mon tio Juanito de l'Alqueria de la Comtessa podia passar per davant d'aquelles càmeres. Però no.

D'aquella època tinc un record molt agradable de la música de Riz Ortolani 🔗 (Live savers girls) 🔗 per al primer Sábado Cine, 🔗 amb la presentació posterior Martín Ferrand 🔗 i el film en el blanc i negre del televisor de cals meus uelos.

Me s'ha apegat un poc el to memorialístic hui i m'he deixat dur.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada