El director comercial de l'empresa subcontractada d'Iberdrola Prisma Luz em respon més o menys amb educació i un mínim de trellat:
Benvolgut clien:li demane disculpes si la manera de dirigir-se de la nostra companya no va ser la més correcta. Per un altre costat nostra companya atén a clients en llengua italiana també degut a que és la seua llengua nativa, al igual que altres companyes que oferixen atenció al client en altres idiomas, però no per això sent el valencià de menor importància però si que l’informe que està en període de formació. Agraïsc la seua aportació per a ajudar-nos a millorar.
No sé massa bé què m'ha volgut dir, però atenua el mal humor del client. Una empresa amb oficines a Castelló, València, Tortosa i la Vall d'Uixó hauria de saber gestionar millor estes qüestions. En fi, com que hi vam tornar a l'endemà i l'altra treballadora mos va atendre ben correctament en valencià, esperem haver aconseguit algun efecte. I això, en este país, pareix un petit milacre cívic.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada