dissabte, 10 de maig del 2008

A l'abril, muixeranga per TV3


Fer manifestacions és una cosa que cada volta m'emociona menys, i menys encara la ritualització de la del 25 d'abril que ja fa anys que no sé ben bé quin trellat té. Així que tinc per costum no anar-hi tots els anys. Enguany, com que era a Alacant —Takse diu que hi anàrem perquè era per TV3—, que era un escenari diferent i desconegut, ens ho vam agafar com una excursió més pel país.


El ball de xifres sempre poc curós amb la realitat oscil·lava entre els 6.000 manifestants que dia la policia i els 20.000 de l'organització. Jo en posaria uns deu mil i em quedaria ben tranquil. I pel que fa a la resta, que facen les seues valoracions els qui hi van anar. Algú es deu haver quedat satisfet, algú tranquil, i jo simplement recullc la muixeranga del començament en un vídeo. Només afegiré que em féu gràcia el lema de la pancarta de Ca Revolta (tractant-se de TV3): «Anys i anys, per molts anys». I que un xicon mig acatxat va eixir al balcó de sa casa —a l'avinguda on hi ha les botigues, Maisonnave— a penjar una bandera espanyola: cal dir que no hi vam fer massa cas, vist que va traure una «ideologia», diríem, un pèl arrugada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada