dijous, 30 de novembre del 2006

Aniversari, govern, memòria i llibres

Far bretó de sant Mateu nocturn
Hui —encara 29 de novembre per a mi— Emili ha fet anys i panys. Felicitat, gresca i xerinola! I un far de tortada d'aniversari.

Dit això, poc queda per dir. Nou govern català amb deu hòmens i quatre dones, cosa que indica que, per començar, no anem bé en paritat. La Tura continua, ara en justícia. Continuarà, doncs, en el Polònia.

Demà segurament em duran una ampliació de memòria per al Cube, amb la qual cosa potser em posaré a gestionar el WordPress que m'oferix Lycos per a gestionar els blocs. Estic en plena migració o ampliació de possibilitats dels webs que administre i és període d'actualització mental més que res.

A causa d'unes correccions que m'he carregat al coll només tinc temps de comprar llibres, però no de llegir-los, i em trobe una mica assedegat de lectures, tot i que hi ha els articles d'Argullol, Zgustovà o Carlos Fuentes en El País. Casualment, he fet una adquisició interessant, i deixe una mostra d'una de les cites que conté:

Els llibres diuen el que diu l'autor, però la mesura en què el llibre serà fèrtil depén del lector. (José Jiménez Lozano, EPS, 16.02.2003)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada