dimecres, 24 de setembre del 2008

Els rolls i l'administració

L'administració del paper del vàter
Hui, amb pluja i tot, pretemporada de futbet. No em retrobe amb el gol per ara, diríem.

En un altre camp, pel que observe, diria que hi ha una secta d'individus que tenen com a principi o regla no canviar el roll del paper del vàter quan s'acaba. El noranta per cent de les vegades em toca posar-lo a mi al canutet extraïble que l'aguanta. El més preocupant és que eixa secta ha aconseguit parasitar l'administració pública i vés a saber quina altra de les disfuncions inexplicables de l'administració es deu a la seua actuació. Estic pensant que Font de Mora Turón hi deu tindre alguna relació. A més, pel que em diuen, pot ser que la secta es componga tant d'homes com de dones, així que les conselleres no se n'escapen tampoc, ben segur.

Els diputats tornen a pegar la vara a les Corts. M'adone que la meua petició a la comissió de peticions no ha estat atesa encara, i ja han passat tres mesos i vint-i-dos dies. La llei de peticions estatal (LO 4/2001) diu que tenen un termini de tres mesos per a atendre'm. Haurem de fer un altre pas. Potser faré una petició per a que facen el favor d'atendre les peticions.

2 comentaris:

  1. Aquesta "secta" també ataca el meu institut. Jo només he pogut comprovar-ho al lavabo d'hòmens, és clar.
    Quant a allò de la falta de resposta, em sembla una poca vergonya, com moltes altres actuacions de l'administració. Quin país!

    ResponElimina
  2. Home, ara em toca ofendre'm, que jo també forme part de l'administració i, bé, tinc una miqueta de vergonya de vore com van algunes coses.

    Ara bé, n'hi han de bones també --¡ho promet!--, però sobretot n'hi han de més greus que la simple poca vergonya, malauradament.

    ResponElimina