dimecres, 16 de gener del 2013

L'oficialitat toponímica municipal

Noms de pobles

Hi ha una iniciativa d'un tal Gos Groc que pretén recopilar els noms oficials dels municipis valencians (amb els decrets que els fixen). M'escriu per a donar-me les adreces de la Viquipèdia on ho està fent (adaptats i decrets, per si em sembla interessant i vullc fer alguna contribució. Li responc que em sembla ben interessant i que avant amb la faena, tot i que una part ben grossa d'eixa faena ja apareix en el web Eines de Llengua de la CDLPV (secció de legislació lingüística), on estan recollits tots els decrets de canvi de nom (a més dels noms oficials). Espere que això li siga útil.

A mi m'ha servit per a recordar que he d'anar renovant els enllaços que portaven cap a la publicació oficial dels decrets. Des que la Generalitat valenciana els va tornar a canviar, no he acabat eixa faena. De passada, aprofitaré per a alçar-me els pdf de les disposicions, a vore si aixina m'evite el maldecap de dependre de les veŀleïtats tecnològiques de l'administració valenciana, que si a algú li passa pel cap fins i tot podrien eliminar l'accés públic al diari oficial.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada