dimarts, 29 de novembre del 2022

Rectificat de sal

M'embolique perquè des que vaig actualitzar a l'última versió de l'Ubuntu (20.04) he deixat de tindre accés al Windows. Fins ara no m'havia preocupat, perquè no faig res en el sistema operatiu de Microsoft, però ara m'interessa accedir-hi per a coses del teletreball, perquè en la faena no tenen l'opció de connectar-se amb l'Ubuntu en l'aplicació vpn.

Com quasi sempre, això són unes horetes de maldecaps, sobretot perquè no sé realment on està el problema, pareix que l'ordre de la uefi per a iniciar el Windows no trobar on està eixe sistema operatiu. Però no ho sé cert i, per tant, tampoc no sé quina deu ser la solució de totes les variants d'eixe problema que troba per internet.

Amb tot això, em perc la sessió del govern català a la seu de l'Institut d'Estudis Catalans, 🔗 com si això puguera millorar res quant a l'ús de la llengua. Un rectificat de cent mesures de sal que es previsiblement es dissoldran i desapareixeran amb la humitat ambiental. Eixe reinici és més complicat que el del meu ordinador.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada