dilluns, 27 de juny del 2005

Llistes públiques i informes angoixats

Bona notícia de matí a les Corts: la comissió de valoració ha decidit fer cas de la meua sol·licitud i ha publicat la llista amb els resultats del concurs d'arxivers. Bravo! La cosa ha costat una setmana de converses i un escrit indignat per registre que els vaig enviar quan vaig vore que parlant no trauria trellat.

Ara, com a delegat sindical de l'stapv he fet un comunicat a tot el personal de les Corts agraint el canvi de criteri i esperant que eixa línia de transparència continue i siga la tònica general. És a dir, xafant ulls de poll, pensarà algú.

Finalment, com a coronació del dia, el meu cap atrafegat i angoixat perquè havia de fer un informe per a permetre'ns acudir als cursos d'estiu de la Conselleria de Cultura (un curs de l'Abelard Saragossà). No penjaré el suposat informe, perquè hi ha coses que fan més vergonya que servei —diríem—, però deixe constància que el fa en castellà, ell que pretengué fer-me creure el primer dia meu de treball —desembre del 2000— que allà tot es feia en valencià. Sort que tanta asseveració em va assegurar en tot el contrari. Això a banda, vore'l desorientat per quatre ratlles que havia d'escriure ha estat un esquetx (segons el Cercaterm; en anglés: sketch) propi de Dinamita del Tricicle.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada