dilluns, 24 de desembre del 2012

Paulatinament

Faenes de paper

Fa uns dies (o unes setmanes ja) li vaig demanar a l'avl, a través del servei de consulta que tenen per a eixes coses, que em digueren si eixe «paulatinament» que tenen en la versió 2.0 del Salt és una errada, ja que no torna a aparéixer en les versions posteriors i tampoc el recullen en el seu diccionari ortogràfic. No m'han respost. Els acadèmics deuen estar mirant si s'han de retallar les retribucions o, per contra, ja que el govern valencià diuen que ha previst eliminar la mitat dels acadèmics, fins i tot estos podrien repartir-se el doble, a pesar de la retallada del 15 % del seu pressupost per al 2013.

Escric açò hui i, vaja, em ve al cap mirar què vaig escriure l'any passat, quan arran d'una baixa maternal estava fent de maquetador incansable. M'aborrone. Ha passat un any, el tramvia de «Sí al valencià» continua pegant voltes sense fi i sense saber encara quins passatgers perduts està buscant, la desconnexió de tv3 i les multes del doctor en dret Francisco Camps que quasi mos afonen acpv eren il·legals i la reconnexió supose que és imminent, el govern valencià continua tirant els diners en la fórmula 1 mentres deixa de pagar proveïdors, sanitat, educació i dependents. I la perspectiva és que, enguany també, tal dia farà un any.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada