dilluns, 1 d’agost del 2016

La vesprada per l'Ubuntu

M'he passat tota la vesprada fent anar l'actualització de l'Ubuntu a la versió 16.04 lts. ¡Vaja!, una millora que he notat immediatament és que la tecla f3 per a fer anar els autotexts de Libre Office no em dóna un error a la primera (que es resolia amb una falsa petició de creció d'autotext). De moment, supose que deu ser la novetat, però en la primera activació tot pareix que vaja un poc més lent a l'hora d'obrir-se. Després pareix que va tan fi com sempre.

Supose que tocava. Ahir vaig posar al dia el Mint de l'Eeepc 1000h, miniordinador que encara funciona —i molt bé— per a eixir del pas quan no estic amb el principal. Li he llevat el Windows, que va deixar de funcionar i li he posat el Mint, perquè volia que tinguera un versió lleugera de Linux. I va fent quasi de tot.

Finalment, vaig comprovar anit que la taulat Asus Transformer TF101 també funcionava encara, tot i que amb l'Android 4.0.3, i no crec que m'atrevixca a canviar-lo per una versió més moderna. Si està al dia i funciona —llevant-li tota la palla—, avant.

Ja, ¿a qui li interessa tot açò?: a no ningú, segur, però en deixe constància, per tal de recordar els marejos a què em dedique habitualment i amb els quals «perc el temps», una metàfora recurrent dels qui no sabem mai si es pot aprofitar realment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada