dissabte, 2 de juliol del 2016

L'organització de la biblioteca

Entre les opcions que he localitzat per a millorar la gestió de la meua biblioteca hi havia només Librarything i Goodreads, i cap dels dos no em sembla que servira als meus propòsits, que és canviar l'organització del bloc La meua biblioteca: ara vullc que cada publicació tinga el seu propi apunt.

Per tant, m'he descarregat tot els contingut en un document i ara em tocarà editar el codi html i donar-li la forma necessària (segurament un csv) per a que el Blogger l'importe correctament. I mentres prepare tot això, ja que hi estic subscrit —i no recorde per què— aniré provant si el Goodreads em servix per a res.

Ah, deu ser més útil llegir que organitzar, però arribem fins a on arribem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada