dimecres, 23 de març del 2016

Ací em pica

Em diu ma mare que l'expressió fa: «Ací em pica, ací em cou i ací et trenque l'ou». Una companya dia: «Ací em pica, ací em cou i ací et trenque la punta de l'ou». No crec que em toque cap tonya justet esta setmana. La resta de l'any ma mare me'n compra d'un forn de la Vall cada quinze dies. Mala Pasqua tenim per davant amb atemptats terroristes en Bèlgica, en Turquia i allà on siga, amb la guerra en Síria, amb els morts que provoca la cara més indigna i cínica del Consell Europeu enmig de la mar. El terrorisme de Daïx assola el món àrab i la resposta europea és criminalitzar els que fugen d'allà, defugir responsabilitats i deures i afonar drets i llibertats. Ací em pica, ací em cou i mos trenquen l'ou en el front.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada