dimecres, 2 de setembre del 2015

Cap al Wordpress 4.3

La tornada relaxada del ritme parlamentari de primeries de setembre m'està permetent anar agarrant ritme a poc a poc. I no sé si és massa bo, perquè de moment m'he carregat no sé com el dtl quan em pensava que estava fent una actualització de rutina del Wordpress a la versió 4.3. Deu tindre un problema en el web, perquè després intente fer la mateixa actualització amb un altre web i m'ix un missatge d'error:

S'està baixant l'actualització des de http://downloads.wordpress.org/release/ca/wordpress-4.3.zip…

La descàrrega de fitxer ha fallat.: error:0D0890A1:asn1 encoding routines:ASN1_verify:unknown message digest algorithm

La instaŀlació ha fallat

Em tocarà refer el dtl manualment. He comprovat que la base de dades la tinc bé, així que espere que arribe a fer-la funcionar.

D'altra banda, en la faena m'instaŀlen un lector d'epubs. Com que imposen l'ús de l'Internet Explorer, cal recórrer Adobe Digital Editions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada