dilluns, 26 de gener del 2015

Planificació i canvi

La meua proverbial (des)organització del temps, la poca disciplina i la manca de..., això, de temps, m'ajuden a acumular faenes i lectures pendents. Macros per ací, buidatges per allà, llibres, revistes, articles solts... Al final, fent un recompte superficial, m'hauria de jubilar ja per a pensar que podria acabar les quatre dotzenes coses que tinc entre mans, com ara les lectures a mitges de Walden de Thoreau, Au-dessus de la mêlée de Romain Rolland... Damunt, m'he botat l'«ajust» pressupostari per no agreujar la crisi i he acumulat en la biblioteca els volums en paper de Todo lo que era sólido de Muñoz Molina, Corrupción i política de Javier Pradera i La planificación lingüística y el cambio social de Robert L. Cooper. Planificació i canvi o al revés, a vore si m'ho ensenye.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada