dimarts, 27 de maig del 2014

La maqueta dels Bluesfuckers

Al Kindle li desapareixen les carpetes amb què havia ordenat els llibres. Ara em toca recompondre la biblioteca. Res de nou esta temporada, estic en fase de recomposició en informàtica en la faena, on no acabe d'acostumar-me al Word 2010, a l'Internet Explorer 10 (mos prohibixen l'ús del Firefox) o, en general, al Windows 7. Sort que les macros continuen funcionant quasi igual.

Ara mateix els Bluesfuckers de la meua cosina deuen estar reben el premi Ovidi a la millor maqueta en el Micalet. Jo hauria d'estar allí pegant algun bot —supose que també actuaran—, però sóc de poc eixir, hui hem tingut futbet —l'edat no crec que m'afecte tant, que ma mare no para amunt i avall—, i he de sumar-hi els malestar funcionarial que arrossegue de la faena, aixina que em quede en casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada