dilluns, 22 d’abril del 2013

La llista noruega

Agarre el pdf-Shuffler per a fer que encaixen un poc millor les pàgines del The amateur emigrant d'Stevenson en el Kindle. Aixina em queda un text com si tinguera cos 8, que, santa Llúcia em conserve la vista, encara puc llegir. La idea és aprendre un poc més d'anglés i de traducció mentres lligc la versió catalana que ha preparat Anna Llisterri i que he d'afegir a la llista de les lectures actuals que apareix en la franja dreta d'este bloc.

Continuant amb la literatura, no sé massa bé per què ni quan en faré cas, però retalle una petita llista d'autors noruecs que trau el diari El País per a fer una lectura intensiva en eixa fornada literària, començant per Gran Manila de Kjartan Flogstad. De tant en tant —m'agradaria fer-ho més sovint, però es veu que no tinc temps— faig eixe tipus de lectures en context. Recorde que ho vaig fer fa anys seguint Literatura catalana dels anys vuitanta d'Àlex Broch, i alguna vegada més posteriorment, com ara per a llegir unes quantes referències importants de ciència-ficció. M'alce la llista noruega.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada