divendres, 9 de novembre del 2012

La setena de Xostakóvitx

Dis-li vaga...

M'instaŀle l'extensió Push to Kindle en al Firefox i faig unes proves que resulten ben positives. Em permet enviar des del navegador pàgines web al Kindle directament. La previsualització et permet vore com quedarà en el lector. A més, els documents pdf que trobes en la xarxa i lliges directament en el navegador, també els envia a l'aparell i, a més, en el format original i en el format convertit per Amazon. No està gens malament.

El que no acabe de resoldre és l'adaptació simple dels documents en format pdf que han estat fets per a A4. Els lleve les vores blanques amb el pdf-Shufler i generalment això em permet llegir els documents a l'ampla en el lector. Però el resultat m'apanya només perquè encara m'hi veig prou bé. He de buscar un poc més.

L'assemblea de hui en les Corts m'ha deixat bastant baldat, que a mi totes estes activitats em cansen molt. Hem de fer vaga el dia 14 sobretot per dignitat, perquè la vaga no resol res... Hi ha qui encara es queda decebut després d'una vaga perquè els problemes no s'han resolt. No, no els resol, però els fa manifests, públics i compartits multitudinàriament, que això ajuda. Sovint els qui els provoquen, sovint, no els poden continuar ignorant i proven a posar-hi algun pedaç. Ho vorem.

Després de la cinquena de Xostakóvitx, hui he provat amb la setena. És la temporada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada