dilluns, 24 de setembre de 2012

Et patrocinem la vida

La vida patrocinada
No he vist el diari hui, però un pàgina cinc de fa uns dies d'El País també semblava que jugava al patrocini o a la relació temàtica de les notícies amb la publicitat. No sé si continuarà la cosa o només han estat dos casualitats. Seria ben bonic trobar més relacions de patrocini, que segur que farien pensar bona cosa. En este cas, però, la vida boja d'un polític italià l'haguera poguda patrocinar un anunci de Terra Mítica o d'un edifici de Calatrava, però ha estat Dolce & Gabbana l'elegida, per motius més que evidents, tenint en compte l'estat de les empreses públiques valencianes i valencianeres, encara que sembla que a alguns encara els va per damunt de les nostres possibilitats, tal com denuncia Oltra Jarque i s'hauria de fer mirar Fabra Part (docv, 20.09.2012):
Servici de transport, manutenció i acompanyament del programa «La Generalitat més a prop teu» i dels actes institucionals organitzats per la Conselleria de Presidència. [...] – Import total: tres-cents seixanta mil euros (360.000,00 euros).
No és cap novetat, però, ja que fa dos anys això i més s'ho polia Blasco Castany (docv, 13.01.2010).