dissabte, 18 d’agost del 2012

Tonadetes d'estiu

Aigua d'estiu

Estic passant un estiu sense quasi música. Vullc dir que no la trie, no l'escolte, sinó que depén del que posen pel veïnat, en la ràdio o en la televisió. Ara mateix treclege entre dos bum-bums diferents distanciats per no arriba a tres-cents metres i que confluïxen en la meua tòtina. Una altra afició que també va molt bé este estiu és fer servir el Kindle com a diccionari mentre lligc llibres de paper tombat en el cadirot. A més, com que tinc la versió 3G de l'aparell, també em puc connectar des d'on siga a la Wikipedia anglesa per a resoldre els dubtes que m'apareixen mentres vaig avance pels mons que vaig llegint. La resta de la vida va com va, entre ero infames i cotxes oficials. Eixa tonadeta continua sonant igual.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada