divendres, 27 de juliol del 2012

Trafulles

Notes en crisi

Diu Fabra Part que ha pensat de reduir la «representació» política ciutadana en els parlaments... ¿Més encara? Resulta difícil de pensar com ho poden aconseguir. Com no siga prohibint-los-hi l'entrada als ciutadans... Bé, això ja ho fan. En realitat estan pensant simplement en reduir «el nombre» de diputats i diputades. I com que els diners (i els possibles negocis derivats) serien els mateixos, tocarien a més. ¿Demagògia? Els diaris (i els jutjats) en van plens cada dia, d'eixos negocis. Deu ser per això que no han parlat de reduir-se les remuneracions en lloc de reduir la plantilla. Això que ho facen els alemanys... Tal com diria Mireia Mollà i Herrera: ¡trafulles!

Quant a la farolla de la crisi, recorde que Vicente Rambla Momplet va dir: «El deute m'ocupa, però no em preocupa» (El País,, 19.08.2000); i Gerardo Camps Devesa va repetir: «El deute m'ocupa, però no em preocupa» (Mediterráneo, 21.06.206); i va insistir Camps Devesa: «El deute m'ocupa, no em preocupa» (Diario Crítica de la Comunidad Valenciana, 21.10.2009)... S'ocupen en moltes coses, però poques positives per al País Valencià. I com que ja ho ha resumit Andrés Boix Palop, només cal llegir-lo:


És a dir, que estem parlant d'una gegantina farsa que només servix els interessos esbiaixats dels qui, a més d'haver mandroixat el negoci com l'han mandroixat, ara volen aprofitar el desastre per a incrementar la seua quota centrípeta de poder.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada