divendres, 27 de gener del 2012

Auditoria de campanya

Molta gestualitat pel valencià

Sembla que l'avl té l'ànim de repetir una experiència fenomenal, un esdeveniment sense igual que tots recordareu, i m'he permés demanar-los per tan gran proesa de la «promoció» lingüística:

M'agradaria conéixer totes les característiques i el balanç de la primera edició de la campanya «En valencià», principalment tot allò tocant als objectius que pretenia, els mitjans utilitzats, les administracions participants, el cost econòmic i, principalment, el resultat aconseguit. Supose que, si se'n prepara una segona edició, deu ser després d'haver fet un balanç de tots eixos aspectes de la primera edició, però no sé on el puc trobar.


Mentrestant, l'expresidenta de l'acadèmia gestualitzarà ben a gust allà on estiga ara.

2 comentaris:

  1. M'has donat una idea. Si m'ho permets, copiaré i els enviaré el teu mateix text, però preguntant-los per l'AVL en conjunt: els objectius que pretenia, els mitjans utilitzats, el cost econòmic i el resultat aconseguit. El balanç, vaja, d'aquests (més de deu?) anys de funcionament.
    Mentre arriba la resposta, et seguirem llegint cada dia. Ànim.

    ResponElimina
  2. M'alegre d'haver-te inspirat eixa idea. Espere que tingues més sort que jo. En tot cas, que eixe «cada dia» no siga una condemna massa llarga.

    ResponElimina