dimarts, 7 de setembre del 2010

Qualcuno era


Gràcies al company Sérgio (Hepáticas) he descobert el cantant italià Giorgio Gaber (1939-2003), cosa que no m'ha sorprés, perquè sabem que quasi tot sempre està per descobrir. Ara, sí que m'ha sorprés més que hi haguera unes quantes referències a este cantant en webs catalans, però que això no em l'haguera fet arribar abans. Bé, gràcies a Rosa de Foc he trobat un vídeo antològic: «Qualcuno era comunista». Clar, el que no hauria de ser tampoc és que passe del desconeixement a pujar-lo als meus altars sentimentals. Però aixina som, sense haver estat mai comunista, és clar.

2 comentaris:

  1. "Qualcuno era comunista", crec jo que és una de les seves millors cancións. Et recomano escoltar també la canción "L'obeso".

    ResponElimina
  2. Vaja, eixa no està en l'Spotify. La trobe en You Tube. Em recorda l'estil d'alguna del Llach.

    ResponElimina