divendres, 6 de novembre del 2009

Disculpes

Roba de faena

Pareixerà mentira, però quan hi ha abatoll de faena l'estrés fa que m'oblide un poc dels detalls lingüístics dels meus incontournables diputats. Tanmateix, encara recorde un *rebundar de Morera i Català, que sempre està a l'aguait de la gracieta transcendental. A més, em vaig apuntar el fet que Sanmartín Besalduch pronuncie «conseqüéncia», cosa que diria que és ben explicable i que està ben explicada en algun lloc.

Encara que, de veritat i en general, tindre estrés fent de funcionari en estos temps, si no és una exageració la cosa deu vorejar l'assetjament laboral.

Fora de l'àmbit laboral, he de dir que ara que acabe d'aconseguir que l'Ubuntu es connecte a Internet amb el Toshiba G450, va i trauen la versió 9.10, Karmic Koala, del sistema operatiu. Bé, no canviaré la meua fins que aclarixca si podré continuar connectant l'Asus Eeepc a la xarxa.

Mentres estic mirant un retall d'Eva Batalla (El País, 26.10.2009) que m'anuncia que finalment no hi haurà temple ecumènic als afores d'Oliva, cosa que és una sort per a la nostra limitada civilització racional, i m'assabente que Lou Reed plagià Nazario, segons comenta Diego A. Manrique en el mateix diari, m'arriba un nota de disculpa del síndic de greuges per la violència ortogràfica amb què em va tractar en una altra ocasió. Em diu:


Novament ens posem en contacte amb vosté i volem, en primer lloc, demanar-li disculpes per les errades ortogràfiques —sens dubte, involuntàries— de la nostra comunicació anterior.


Més avall em reiteren les seues disculpes. Naturalment, les acceptaré, ja que han fet el mínim que no confiava que feren.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada