dilluns, 14 de setembre de 2009

Llaços curts

Longurl Mobile Expander

Comence la setmana afegint algunes miniaplicacions al Firefox, ja que al company i collistaire Jesús li molesten les adreces d'Internet massa llargues, perquè són complicades de llegir i es poden «trencar» en segons quins mitjans de lectura. Llavors, faig cas del que em diu i entre altres que n'hi havia també interessants, incorpore Tinyurl Generator i Longurl Mobile Expander. La primera fa els enllaços curts amb el servei de Tinyurl, i la segona permet saber cap a on van realment els enllaços acurtats. Espere que em facen paper.

La veritat és que no utilitzava els serveis per a acurtar enllaços perquè això m'havia provocat problemes en el passat en desaparéixer els serveis o en desaparéixer les pàgines ellaçades: la informació acurtada ja no em servia per a res. Amb tot, les adreces curtes són menys carregoses per al cas dels missatges èlectrònics i intentar-se fer-ne ús.

Quant a l'ambientació de hui, m'he passat el matí amb Pat Martino en l'Spotify.
Publica un comentari a l'entrada